Klantenservice

Klantenservice

Hoi, leuk dat u er bent! Wij hebben hieronder de veelgestelde vragen op een rijtje gezet zodat u snel en gemakkelijk antwoord op uw vraag kunt vinden. Staat uw antwoord hier niet tussen? Bekijk dan onderaan de pagina hoe u met ons in contact kunt komen. Wij helpen u graag verder!

Fysiotherapeut Martijn

Hallo, mijn naam is Martijn! Als bewegingstechnoloog weet ik als geen ander hoe vervelend een blessure kan zijn. Een hulpmiddel kan u letterlijk en figuurlijk ondersteunen. Benieuwd naar de mogelijkheden? Ik help u graag verder!

Verzenden & Retourneren

Hoe moet ik retourneren?

Een retourzending kunt u binnen 14 dagen nadat u de zending heeft ontvangen retour aanmelden via ons retourportaal.

U krijgt hier 2 opties:
1. U kunt uw product(en) omruilen voor een ander product of een andere maat.
2. U kunt uw product(en) retourneren en het geld terug laten storten.

U heeft hierbij uw ordernummer en e-mailadres (waarmee besteld) nodig.

Houd bij het retourneren altijd onze retourregels en retourvoorwaarden in acht.

Hoe moet ik mijn product verpakken om het terug te sturen?

Gebruik een stevige verpakking, het liefst de originele verpakking waarin u de order heeft ontvangen. Op die manier is de kans op beschadigingen zo klein mogelijk en kunnen we er nog iemand anders blij mee maken.

Gebruik de verpakking van het artikel nooit als verzendverpakking!
Wanneer het geretourneerde product en/ of de verpakking verwijtbare beschadigingen vertoont zal dit redelijkerwijs verrekend worden op het terug te betalen bedrag.

Hoe kan in mijn product omruilen voor een ander product/maat?

Wilt u het product omruilen voor een ander product / een andere maat? Geen probleem!

Volg dan onderstaande stappen:
1. Ga naar ons retourenportaal en geef daar aan welk product u wilt omruilen.
2. Ik geeft hierbij aan voor welke maat/of ander product  u uw huidige product zou willen omruilen Vervolgens retourneert u het verkeerde product / de verkeerde maat via het retourenportaal.
U heeft hierbij uw ordernummer(volledig incl. de letters ORD..) en e-mailadres (waarmee besteld) nodig.

3. Na aanmelding van uw retourzending ontvangt u een retourlabel. Deze plakt u op de buitendoos. Vervolgens geeft u deze zending af bij een pakketpunt of de pakketbezorger.

Wanneer wij deze retourzending ontvangen zullen wij deze retourzending z.s.m. verwerken. Zodra wij deze verwerkt hebben ontvangt u van ons een email. Dit is de bevestiging dat de retourzending verwerkt is. Daarna ontvangt u het aankoopbedrag binnen enkele dagen terug op de betaalrekening.

Houd bij het retourneren altijd onze retourregels en retourvoorwaarden in acht.

Ik heb mijn product aangemeld voor omruilen via het retourportaal. En nu?

Wij ontvangen uw aanvraag via de mail en gaan voor u aan de slag. Een nieuwe bestelling wordt voor u gemaakt met de gewenste maat of het gewenste product en u ontvangt een email met de bevestiging van deze nieuwe order.

Daarnaast ontvangt u een tweede email met het onderwerp ‘Status van betaling’. In deze email vindt u in de eerste alinea een link ‘Klik hier om te betalen’. Klik op deze link om de betaling voor deze order af te ronden. Zodra deze betaling succesvol is afgerond sturen wij de nieuwe order naar u toe.

Wanneer u de order die u op het moment van aanvragen in u bezit heeft bij ons retour is ontvangen, wordt het volledige aankoopbedrag van deze order gecrediteerd op de betaalrekening.

Uiteraard mag u ook wachten totdat u de nieuwe bestelling heeft ontvangen en, wanneer deze toch niet past of voldoet aan uw verwachtingen, tegelijk met de originele order aan ons retourneren. Dit scheelt weer voor het milieu en de portemonnee.

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?

Ja, er zijn kosten verbonden aan het retour sturen van uw zending. Deze kosten variëren per land, per verzendmethode en per vervoerder.

Wanneer u uw retourzending aanmeldt in ons retourportaal krijgt u de kosten voor het retourlabel te zien. U heeft hierbij uw ordernummer en e-mailadres (waarmee besteld) nodig.

In ons retourportaal kunt u gebruik maken van onze verzendcontracten die wij hebben met diverse vervoerders in binnen- en buitenland. U betaalt daarom via ons retourportaal een gereduceerd tarief ten opzichte van wanneer u uw zending op eigen gelegenheid retour zendt.

Mijn retour is (deels) afgekeurd. Hoe kan dit?

Alle retourzending worden geopend, bekeken en gekeurd. Indien uw retourzending niet conform onze retourregels en voorwaarden aan ons is geretourneerd, kan deze retourzending in uitzonderlijke gevallen (deels) afgekeurd worden. Wij nemen dan contact met u op.

Ik heb niet het product ontvangen wat ik heb besteld. En nu?

Wat vervelend dat u niet het juiste product heeft ontvangen. Wij willen dit graag voor u oplossen!

U kunt ons een mailtje sturen naar info@probrace.nl met daarin uw ordernummer en een afbeelding van het product die u heeft ontvangen. Zo kunnen wij sneller herleiden wat er mis is gegaan.

Bestellen en Betalen

Hoe plaats ik een bestelling?

Plaats het gekozen product in het winkelwagentje. Houd hierbij rekening dat de juiste maat/kleur/zijde/uitvoering en het juiste aantal is ingevuld.

Dan gaat u naar uw winkelwagen toe, door op het winkelwagen icoontje te klikken. U bevindt zich nu in de winkelwagen.

Hier controleert u of u het juiste productvariant in de winkelwagen heeft gestopt. Klopt dit? Dan klikt u op “Doorgaan naar afrekenen”. U bevindt zich nu in de check-out.

U kunt hier uw persoonlijke gegevens invullen voor het opstellen van de factuur. Controleer deze nauwkeurig.

Wenst u de order naar een adres te verzenden? Dat kan. Klik dan onderaan op “Verzenden naar een ander adres”.

Daarna selecteert u een verzendmethode. U kunt de order naar een servicepunt naar keuze laten verzenden, maar ook naar een particulier of zakelijk adres.

En als laatste gegeven kiest u een betaalmethode. U kunt hier kiezen tussen diverse betaalmethodes. Meer informatie over betaalmethodes vindt u hier.

Ps. Vergeet niet de algemene voorwaarden te accepteren.

Ten slotte klikt u op “Bestelling plaatsen”. U wordt doorgeleid naar de betaalpagina. Na betaling is uw order geplaatst.

Welke betaalmethodes zijn er?

U kunt in de check-out een keuze maken uit diverse betaalmethodes. Deze vindt u hier.

Toch wat hulp nodig?

Klanteservice Probrace Email

Neem contact met ons op

Uw vraag niet gevonden? Klik op onderstaande button en verstuur uw vraag via ons contactformulier. Wij ontvangen hier een e-mail van en komen hier z.s.m. bij u op terug.

Verstuur uw vraag

Klantenservice

Bel onze hulplijn

Wij staan u op graag telefonisch te woord. Wij zijn op werkdagen te bereiken van 9:00 tot 17:00 uur.

Bel ons: 085 40 11 911

Help Block 3

Start een chat

Uw vraag niet gevonden? Start een chat? Via onze chatfunctie komt u in contact met ons en stelt u uw vragen.

Gesprek starten

Nieuwsbrief

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van het laatste nieuws, beste tips en aanbiedingen.

Ontvang marketing communicatie waarvan wij denken dat je geïnteresseerd zal zijn.

Ontvang belangrijke informatie over uw bestellingen en rekening.

Je kunt deze opties altijd aanpassen door op de uitschrijven link te klikken in de footer van de e-mails. Voor meer informatie bekijk onze algemene voorwaarden of privacybeleid.

Wat klanten over ons zeggen
  • Schermafbeelding 2024 02 01 135954

Zit prima geeft een goede bescherming…

8 / 10

Zit prima geeft een goede bescherming aan mijn enkel.

De brace ondersteunt me goed en helpt…

10 / 10

De brace ondersteunt me goed en helpt om de knie te beschermen terwijl ik mijn oefeningen doe.

Goede en vriendelijke klantenservice

10 / 10

Problemen met de bezorgdienst. Die stuurde een bericht via de mail dat de brace bezorgd was, maar dat was niet het geval. Contact met de...

makkelijke en snelle omwisseling

10 / 10

makkelijke en snelle omwisseling. Goed geregeld.

Niets bijzonders

8 / 10

Niets bijzonders, gewoon geleverd wat ik besteld had, was niet zo moeilijk hoop ik

Laat een review achter