
Neem contact met ons op
Uw vraag niet gevonden? Klik op onderstaande button en verstuur uw vraag via ons contactformulier. Wij ontvangen hier een e-mail van en komen hier z.s.m. bij u op terug.
Hoi, leuk dat u er bent! Wij hebben hieronder de veelgestelde vragen op een rijtje gezet zodat u snel en gemakkelijk antwoord op uw vraag kunt vinden. Staat uw antwoord hier niet tussen? Bekijk dan onderaan de pagina hoe u met ons in contact kunt komen. Wij helpen u graag verder!
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Een retourzending kunt u binnen 14 dagen nadat u de zending heeft ontvangen retour aanmelden via ons retourportaal.
U krijgt hier 2 opties:
1. U kunt uw product(en) omruilen voor een ander product of een andere maat.
2. U kunt uw product(en) retourneren en het geld terug laten storten.
U heeft hierbij uw ordernummer en postcode (waarmee besteld) nodig.
Houd bij het retourneren altijd onze retourregels en retourvoorwaarden in acht.
Wat zijn de retourvoorwaarden?
U vindt de retourvoorwaarden op deze pagina.
Hoe moet ik mijn product verpakken om het terug te sturen?
Gebruik een stevige verpakking, het liefst de originele verpakking waarin u de order heeft ontvangen. Op die manier is de kans op beschadigingen zo klein mogelijk en kunnen we er nog iemand anders blij mee maken.
Gebruik de verpakking van het artikel nooit als verzendverpakking!
Hoe kan ik mijn product omruilen voor een ander product of maat?
Wilt u het product omruilen voor een ander product / een andere maat? Geen probleem!
Volg dan onderstaande stappen:
1. Ga naar ons retourenportaal en geef daar aan welk product u wilt omruilen.
2. Ik geeft hierbij aan voor welke maat/of ander product u uw huidige product zou willen omruilen Vervolgens retourneert u het verkeerde product / de verkeerde maat via het retourenportaal.
U heeft hierbij uw ordernummer (volledig incl. de letters ORD..) en postcode (waarmee besteld) nodig.
3. Na aanmelding van uw retourzending ontvangt u een retourlabel. Deze plakt u op de buitendoos. Vervolgens geeft u deze zending af bij een pakketpunt of de pakketbezorger.
Wanneer wij deze retourzending ontvangen zullen wij deze retourzending z.s.m. verwerken. Zodra wij deze verwerkt hebben ontvangt u van ons een email. Dit is de bevestiging dat de retourzending verwerkt is. Daarna ontvangt u het aankoopbedrag binnen enkele dagen terug op de betaalrekening of als u uw bestelling wilde ruilen een bevestiging van de nieuwe bestelling.
Houd bij het retourneren altijd onze retourregels en retourvoorwaarden in acht.
Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?
Ja, er zijn kosten verbonden aan het retour sturen van uw zending. Deze kosten variëren per land, per verzendmethode en per vervoerder.
In ons retourportaal kunt u gebruik maken van onze verzendcontracten die wij hebben met diverse vervoerders in binnen- en buitenland. U betaalt daarom via ons retourportaal een gereduceerd tarief ten opzichte van wanneer u uw zending op eigen gelegenheid retour zendt.
Mijn retour is (deels) afgekeurd. Hoe kan dit?
Alle retourzending worden geopend, bekeken en gekeurd. Indien uw retourzending niet conform onze retourregels en voorwaarden aan ons is geretourneerd, kan deze retourzending in uitzonderlijke gevallen (deels) afgekeurd worden.
Mocht dit gebeuren zullen wij altijd door middel van een mail met uitleg en foto’s contact opnemen, om samen tot en compromis te komen.
Ik heb een ander product ontvangen dan ik heb besteld.
Wat vervelend dat u niet het juiste product heeft ontvangen. Wij willen dit graag voor u oplossen!
U kunt ons een mailtje sturen naar info@probrace.nl met daarin uw ordernummer en een afbeelding van het product die u heeft ontvangen. Zo kunnen wij snel herleiden wat er mis is gegaan een ervoor zorgen dat het juiste product verstuurd zal worden.
Hoe lang duurt het voordat mijn retour wordt verwerkt?
Alle retouren zullen binnen 14 werkdagen geopend, bekeken en gecontroleerd worden. Wanneer uw retour is verwerkt, ontvangt u hierover een bericht per e-mail.
Naar welke landen versturen jullie?
Wij verzenden naar verschillende landen binnen Europa en naar een aantal landen buiten Europa. Voor een volledig overzicht van de landen waar we naar verzenden, kunt u onze verzendinformatie raadplegen op de website.
Plaats het gekozen product in het winkelwagentje. Houd hierbij rekening dat de juiste maat/kleur/zijde/uitvoering is ingevuld.
Dan gaat u naar uw winkelwagen toe, door op het winkelwagen icoontje te klikken. U bevindt zich nu in de winkelwagen.
Hier controleert u of u het juiste productvariant in de winkelwagen heeft gestopt. Klopt dit? Dan klikt u op “Doorgaan naar afrekenen”. U bevindt zich nu in de check-out.
U kunt hier uw persoonlijke gegevens invullen voor het opstellen van de factuur. Controleer deze nauwkeurig.
Wenst u de order naar een adres te verzenden? Dat kan. Klik dan onderaan op “Verzenden naar een ander adres”.
Daarna selecteert u een verzendmethode. U kunt de order naar een servicepunt naar keuze laten verzenden, maar ook naar een particulier of zakelijk adres.
En als laatste gegeven kiest u een betaalmethode. U kunt hier kiezen tussen diverse betaalmethodes. Meer informatie over betaalmethodes vindt u hier.
Ps. Vergeet niet de algemene voorwaarden te accepteren.
Ten slotte klikt u op “Bestelling plaatsen”. U wordt doorgeleid naar de betaalpagina. Na betaling is uw order geplaatst.
U kunt in de check-out een keuze maken uit diverse betaalmethodes. Deze vindt u hier.
Kan ik mijn bestelling nog annuleren als deze is verzonden?
Wanneer uw bestelling is verzonden is het helaas niet meer mogelijk om uw bestelling te annuleren. Zodra uw bestelling is bezorgd kunt u deze retour sturen en daarbij aangeven dat u uw geld terug wilt.
Is het ook mogelijk om een bestelling op te halen in Amersfoort?
Ja, het is mogelijk om uw bestelling op te halen in Amersfoort. U kunt deze optie eenvoudig aanvinken tijdens het afrekenen.
Kan ik bij jullie een consult inplannen?
Wij zelf hebben geen mensen in dienst die spreekuren verzorgen. Daarom werken wij samen met ons moederbedrijf Leuk Orthopedie. Langskomen gaat bij hen altijd op afspraak.
Mocht u een consult willen plannen kunt u contact met de klantenservice opnemen.
Zijn er kosten verbonden aan een consult?
Ja, er zijn kosten verbonden aan een consult. De kosten bedragen €17,50 per 20 minuten.
Hoe ver van tevoren kan ik een afspraak kosteloos annuleren of verplaatsen?
U kunt uw afspraak altijd tot 24 uur van tevoren kosteloos verplaatsen of annuleren. Bij annulering binnen 24 uur kan een wegblijftarief (no-show) in rekening worden gebracht.
Nee, wij zijn geen winkel. Onze producten kunt u gemakkelijk en snel via onze website bestellen. Heeft u vragen? Dan kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice.
Is het mogelijk om een bestelling via de webshop te vergoeden bij de verzekeraar?
Het is helaas niet mogelijk om een bestelling via de webshop te vergoeden bij de verzekeraar, aangezien wij geen contracten hebben met verzekeraars in het binnenland en buitenland.
Echter, ons moederbedrijf Leuk Orthopedie heeft wel contracten met verzekeraars. U kunt daar contact mee opnemen voor meer informatie over vergoedingen.
Wat zijn jullie openingstijden?
Onze openingstijden zijn:
Dag | Openingstijden |
Maandag | 09:00 – 12:30 / 13:00 – 17:00 |
Dinsdag | 09:00 – 12:30 / 13:00 – 17:00 |
Woensdag | 09:00 – 12:30 / 13:00 – 17:00 |
Donderdag | 09:00 – 12:30 / 13:00 – 17:00 |
Vrijdag | 09:00 – 12:30 / 13:00 – 17:00 |
Let op: Tijdens feestdagen kunnen deze openingstijden afwijken.
Uw vraag niet gevonden? Klik op onderstaande button en verstuur uw vraag via ons contactformulier. Wij ontvangen hier een e-mail van en komen hier z.s.m. bij u op terug.
Wij staan u op graag telefonisch te woord. Wij zijn op werkdagen te bereiken van 9:00 tot 17:00 uur.
Mooi op tijd geleverd.
Mooi op tijd geleverd.
Als frequente sporter ben ik erg…
Als frequente sporter ben ik erg tevreden met de brace. Het zit lekker en goed en het belemmert mij niet tijdens het weer opbouwen van...
Artrose handschoenen werken echt
Artrose handschoenen werken echt! Niet verwacht…
Snelle levering
Snelle levering
Perfect
Perfect