Fijne communicatie
Fijne communicatie Goede service en kennis over het product
Wij doen ons best om u of degene die u verzorgd / ondersteund naar tevredenheid te helpen en te voorzien van een adequate voorziening. Toch kan het zijn dat u niet tevreden bent over de geleverde voorziening en / of de bijbehorende dienstverlening. Als het niet lukt om het probleem gezamenlijk op te lossen kunt u een klacht indienen. U kunt uw klacht:
ProBrace
t.a.v. De klachtencommissie
Wiekenweg 61
3815 KL Amersfoort
Na ontvangst van uw klacht neemt onze interne klachtencommissie uw klacht in behandeling door u een ontvangstbevestiging te sturen. De klachtencommissie zal proberen om zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen met u tot een oplossing te komen. Mocht dit niet tot een oplossing leiden dan zal ze overgaan tot een hoorzitting. De uitspraak van de commissie zal schriftelijk aan u worden teruggekoppeld.
Wenst u zicht zich niet neer te leggen bij de uitspraak van de klachtencommissie dan kan het geschil voorgelegd worden aan de geschillencommissie webshop van de SGC, te Den Haag (via www.sgc.nl) of aan de geschillencommissie via het Europees ODR Platform, via http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
De werkwijze van de geschillencommissie is gelijk aan die van de klachtencommissie. Een belangrijk verschil is echter dat de uitspraak van de geschillencommissie bindend is voor ProBrace. Voor meer details over de werkwijze van de geschillencommissie verwijzen wij u naar www.degeschillencommissie.nl
Fijne communicatie
Fijne communicatie Goede service en kennis over het product
Goede uitleg
Goede uitleg, deskundig vriendelijk
Snelle verzending
Snelle verzending, goed product (reuma handschoen)
De voetbraces waren snel binnen en…
De voetbraces waren snel binnen en waren goed ingepakt. De braces zelf vallen tegen in gebruik. De clips laten makkelijk los tijdens de slaap. Ik...
Vriendelijk
Vriendelijk, goed bereikbaar, duidelijk advies