Verzenden & retourneren ProBrace - ProBrace

Verzenden & retourneren


VERZENDKOSTEN
Voor zendingen -tot 10 kg- betaalt u binnen Nederland per zending slechts €3,95 of €4,95 verzend- en administratiekosten (wisselend per bestelling).
 
Voor zendingen -tot 10 kg- betaalt u naar België, Duitsland of Luxemburg per zending slechts €4,95 of €7,50 verzend- en administratiekosten (wisselend per bestelling).
 
Bij pakketten boven de 10 kg wordt er een meerprijs in rekening gebracht. 
 

GRATIS VERZENDING
Bij een bestelling boven de €75,00 vervallen alle verzend- en administratiekosten, zowel in het binnen- als buitenland!
 
 
HOE WORDT UW BESTELLING VERZONDEN? 
Uw bestelling wordt standaard verzonden via PostNL. Lukt het om uw bestelling in een brievenbuspakket te verzenden dan zullen wij dit voor u doen. Op deze manier hoeft u er niet voor thuis te blijven! Is uw bestelling te groot om via een brievenbuspakket te verzenden, dan verzenden wij uw bestelling per pakketpost. U kunt deze informatie inzien zodra u de e-mail met Track & Trace code van ons heeft ontvangen, via de website van PostNL met uw postcode en persoonlijke Track & Trace code.
 
Wij verzenden wereldwijd, neem contact met ons op voor onze meest actuele tarieven.

(Al onze verzendkosten zijn inclusief BTW)

 
NIET THUIS?
Bent u niet thuis als uw pakket bezorgd wordt? Dan probeert PostNL het pakket standaard af te leveren bij uw directe buren. Lukt ook dit niet? Dan laat de PostNL bezorger een bericht voor u achter. Hierop vindt u een ‘niet-thuis-code’: met deze code kunt u dezelfde dag tot 22.00 uur aangeven waar u uw pakket de tweede keer wilt laten bezorgen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar de website van PostNL


AFHALEN BIJ PROBRACE
Afhalen bij ProBrace kan op afspraak binnen de aangegeven openingstijden. Zodra uw bestelling gereed is zullen wij met u contact opnemen om een afhaalafspraak in te plannen. Het afhalen is geheel kosteloos.

 
LEVERTIJDEN
ProBrace probeert uw bestelling binnen 1 werkdag te verzenden en wij hanteren hierbij het beleid 'op werkdagen voor 17.00u besteld, morgen in huis!'. De exacte levertijden staan echter bij elk product apart vermeld. Dit is wel afhankelijk van de betaalmethode die u kiest. Mocht uw product (tijdelijk) niet leverbaar zijn of afwijken van de standaard levertijden, dan zullen wij u hierover per email informeren.
 
Leveringen buiten Nederland worden doorgaans binnen 2-6 werkdagen geleverd en zijn wisselend per land.

 
ANNULEREN
Het annuleren van een bestelling is, zolang deze nog niet is verstuurd, kostenloos. Annuleert u de bestelling, nadat deze aan u verzonden is, dan dient u het pakket bij bezorging te weigeren. Indien ProBrace reeds een betaling van u heeft ontvangen, dan zullen wij de gehele aankoopsom (incl. verzendkosten) na goede ontvangst van de retourzending zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen aan u terugstorten. 
 
 
RETOURNEREN/AFKOELPERIODE
Bij ProBrace heeft u een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag na levering. Uitzondering hierbij zijn gepersonaliseerde / maatwerk producten en alle teenartikelen. Het product kunt u, indien redelijkerwijs mogelijk, in een zo oorspronkelijk mogelijke staat en onbeschadigd retourneren in een zo orgineel mogelijke verpakking. Wanneer het geretourneerde product verwijtbare beschadigingen vertoont zal dit redelijkerwijs verrekend worden op het terug te betalen bedrag. U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen. 
 
Wilt u de gehele bestelling retourneren? Reeds in ontvangst genomen artikelen dient u terug te sturen naar onderstaand retouradres. ProBrace zal de gehele aankoopsom, inclusief de berekende verzend- en betaalkosten aan u terugstorten. De verzendkosten voor het retourneren zijn voor uw rekening.
 
Ook bij het retourneren van een deel van uw bestelling zijn de verzendkosten voor uw rekening. De aankoopsom van het door u geretourneerde deel van de bestelling zal aan u worden teruggestort. Verzendkosten worden in dat geval niet gerestitueerd.

Wij vragen u alle annuleringen, ruilingen en retourneringen bij voorkeur schriftelijk aan ProBrace kenbaar te maken. Dit kan middels het retourformulier of het modelformulier voor herroeping. Vergeet aub niet om het compleet ingevulde retourformulier bij uw retourpakket te voegen. Voor een correcte en snelle afhandeling dient u op dit formulier in ieder geval uw volledige naam, order- en factuurnummer en IBAN rekeningnummer te vermelden. U heeft 14 dagen de tijd om een retournering zonder opgave van reden aan te melden bij ProBrace, vervolgens heeft u nog 14 dagen om het product daadwerkelijk te retourneren.

Voor het terugbetalen van reeds betaalde bedragen (bij vooruitbetalen) hebben wij tevens uw IBAN-nummer nodig. Klanten uit België dienen tevens het IBAN en BIC/Swift nummer van hun eigen bank te vermelden. 

Let op: het IBAN-nummer dat u opgeeft voor de terugbetaling dient gelijk te zijn aan het rekeningnummer waarvan u de betaling aan ProBrace heeft gedaan. Dit i.v.m. eventuele fraude met terugbetalingen. 

Eventueel reeds betaalde bedragen worden zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na het moment van ontvangst aan u terugbetaald. Uitbetaling geschiedt alleen na ontvangst of bewijs van verzending van het te retourneren product.
 
 
Retouradres: