Verzenden & retourneren ProBrace - ProBrace

Verzenden & retourneren


VERZENDKOSTEN
Voor alle bestellingen tot 10 kg betaalt u binnen Nederland €5.00 verzendkosten. Bij een bestelling boven de €100.00 vervallen de verpakkings & transportkosten binnen Nederland.

Uw bestelling word standaard verzonden via PostNL. Bent u niet thuis als uw pakket bezorgd wordt? Dan probeert PostNL het pakket standaard af te leveren bij uw directe buren. Lukt ook dit niet? Dan laat de PostNL bezorger een bericht voor u achter. Hierop vindt u een ‘niet-thuis-code’: met deze code kunt u dezelfde dag tot 22.00 uur aangeven waar u uw pakket de tweede keer wilt laten bezorgen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar de website van PostNL

De verzendkosten naar Belgie zijn €7.50. 
De verzendkosten naar Duitsland en Luxemburg zijn €11.50. 

(Al onze verzendkosten zijn inclusief BTW)
 

GRATIS VERZENDING
Voor sommige geselecteerde producten wordt gratis verzending aangeboden. Gratis verzending is nooit geldig voor de verzendmethode 'Rembours'.

 
AFHALEN BIJ PROBRACE
Afhalen bij ProBrace kan op afspraak binnen de aangegeven openingstijden. Zodra uw bestelling gereed is zullen wij met u contact opnemen om een afhaalafspraak in te plannen. Het afhalen is geheel kosteloos.
 
 
LEVERTIJDEN
ProBrace probeert uw bestelling binnen 3 werkdagen te bezorgen. Dit is wel afhankelijk van de betaalmethode die u kiest. Mocht uw product (tijdelijk) niet leverbaar zijn of afwijken van de standaard levertijden, dan zullen wij u hierover per email informeren.
Leveringen buiten Nederland worden doorgaans binnen 3-10 werkdagen geleverd.
 
ANNULEREN
Het annuleren van een bestelling is, zolang deze nog niet is verstuurd, kostenloos. Annuleert u de bestelling, nadat deze aan u verzonden is, dan dient u het pakket bij bezorging te weigeren. Indien ProBrace reeds een betaling van u heeft ontvangen, dan zullen wij de gehele aankoopsom (incl. verzendkosten) na goede ontvangst van de retourzending zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen aan u terugstorten. 
 
 
RETOURNEREN/AFKOELPERIODE
Bij ProBrace heeft u een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van levering. Uitzondering hierbij zijn gepersonaliseerde / maatwerk producten. Het product kunt u, indien redelijkerwijs mogelijk, in een zo oorspronkelijk mogelijke staat en onbeschadigd retourneren in een zo orgineel mogelijke verpakking. Wanneer het geretourneerde product verwijtbare beschadigingen vertoont zal dit redelijkerwijs verrekend worden op het terug te betalen bedrag. 
 
Wilt u de gehele bestelling retourneren? Reeds in ontvangst genomen artikelen dient u terug te sturen naar onderstaand retouradres. ProBrace zal de gehele aankoopsom, inclusief de berekende verzendkosten aan u terugstorten. De verzendkosten voor het retourneren zijn voor uw rekening.
 
Ook bij het retourneren van een deel van uw bestelling zijn de verzendkosten voor uw rekening. De aankoopsom van het door u geretourneerde deel van de bestelling zal aan u worden teruggestort. Verzendkosten worden in dat geval niet gerestitueerd.

In het geval van een 'ruiling' zal ProBrace maximaal eenmaal de verzendkosten van het nieuwe product (van depot naar klant) voor haar rekening nemen. Mocht u daarna opnieuw een product willen ruilen zullen deze verzendkosten voor uw rekening zijn.

Wij vragen u alle annuleringen, ruilingen en retourneringen bij voorkeur schriftelijk aan ProBrace kenbaar te maken. Dit kan via e-mail of post middels het retourformulier of het modelformulier voor herroeping. U kunt ook het ingevulde retourformulier bij uw retourpakket voegen. Voor een correcte en snelle afhandeling dient u op dit formulier in ieder geval uw volledige naam, factuurnummer en rekeningnummer te vermelden. U heeft 14 dagen de tijd om een retournering zonder opgave van reden aan te melden bij ProBrace, vervolgens heeft u nog 14 dagen om het product daadwerkelijk te retourneren.

Voor het terugbetalen van reeds betaalde bedragen (bij vooruitbetalen) hebben wij tevens uw IBAN-nummer nodig. Klanten uit België dienen tevens het IBAN en BIC/Swift nummer van hun eigen bank te vermelden. 

Let op: het IBAN-nummer dat u opgeeft voor de terugbetaling dient gelijk te zijn aan het rekeningnummer waarvan u de betaling aan ProBrace heeft gedaan. Dit i.v.m. eventuele fraude met terugbetalingen. 

Eventueel reeds betaalde bedragen worden zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na het moment van herroeping aan u terugbetaald. Uitbetaling geschiedt alleen na ontvangst of bewijs van verzending van het te retourneren product.
 
 
Retouradres: