FAQ
Hieronder vindt u de meest voorkomende vragen, mocht uw vraag er niet tussen staan neem dan contact op met onze klantenservice
1 Verzenden & retourneren
1.1 Verzenden
Voor alle bestellingen tot 10 kg betaalt u binnen Nederland € 3,95 administratie- en verzendkosten.

Bij een bestelling boven de € 75,00 vervallen deze administratie- en verzendkosten in zowel binnen- als buitenland!

Voor bestellingen buiten Nederland rekenen wij andere administratie- en verzendkosten.

België  €4,95
Luxemburg  €4,95
Duitsland  €4,95

(Alle onze verpakkings & transportkosten zijn inclusief BTW)
1.2 Afhalen

Afhalen bij ProBrace is geheel kosteloos. Afhalen bij probrace kan op de aangegeven openingstijden van onze showroom. Voor het afhalen verzoeken wij u vriendelijk een afspraak te maken. Dit kunt u doen door te bellen met onze klantenservice via 003185 4011 911- of door te mailen naar info@probrace.nl.

Mochten deze tijden u niet schikken kunt u altijd onze klantenservice bellen op 003185 4011 911. In samenspraak kan er een ander afhaalmoment worden gekozen.


1.3 Levertijden
ProBrace probeert bestellingen binnen Nederland binnen 1 werkdagen bij u te bezorgen. Dit is wel afhankelijk van welke betaalmethode u kiest. Wij hanteren hierbij het beleid 'op werkdagen voor 17.00u besteld, morgen in huis!'. De exacte levertijden staan echter bij elk product apart vermeld.

iDeal     Direct (nadat de betaling geslaagd is)
PayPal Direct (nadat de betaling geslaagd is)
Creditcard Direct (nadat de betaling geslaagd is)
MrBancontact Direct (nadat de betaling geslaagd is)
Vooruitbetalen Wanneer het bedrag op de rekening is ontvangen
Afterpay   Direct (na goedkeuring van afterpay) 
Rembours   Direct        

Leveringen buiten Nederland worden meestal binnen 2-6 werkdagen geleverd.

1.4 Annuleren
Het annuleren van een bestelling is zolang deze nog niet is verstuurd kostenloos. 

Annuleert u de bestelling, nadat deze aan u verzonden is, dan dient u het pakket bij bezorging te weigeren. Indien ProBrace reeds een betaling van u heeft ontvangen, dan zullen wij de aankoopsom, na goede ontvangst van de retourzending, zo spoedig mogelijk, binnen uiterlijk 14 dagen aan u terugstorten. 

1.5 Retourneren / afkoelperiode
Bij ProBrace heeft u een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van levering. Uitzondering hierbij zijn gepersonaliseerde / maatwerk producten. Het product kunt u, indien redelijkerwijs mogelijk, in een zo oorspronkelijk mogelijke staat en onbeschadigd retourneren in een zo orgineel mogelijke verpakking. Wanneer het geretourneerde product verwijtbare beschadigingen vertoont zal dit redelijkerwijs verrekend worden op het terug te betalen bedrag. 
 
Wilt u de gehele bestelling retourneren? Reeds in ontvangst genomen artikelen dient u terug te sturen naar onderstaand retouradres. ProBrace zal de gehele aankoopsom, inclusief de berekende verzend- en betaalkosten aan u terugstorten. De verzendkosten voor het retourneren zijn voor uw rekening.
 
Ook bij het retourneren van een deel van uw bestelling zijn de verzendkosten voor uw rekening. De aankoopsom van het door u geretourneerde deel van de bestelling zal aan u worden teruggestort. Verzendkosten worden in dat geval niet gerestitueerd.

Wij vragen u alle annuleringen, ruilingen en retourneringen schriftelijk aan ProBrace kenbaar te maken. Dit kan via de post middels het retourformulier. U dient hierbij in ieder geval uw volledige naam, order- en factuurnummer en uw IBAN betaalrekening te vermelden. U heeft 14 dagen de tijd om een retournering schriftelijk aan te melden bij ProBrace, vervolgens heeft u nog 14 dagen om het product daadwerkelijk te retourneren.

Voor het terugbetalen van reeds betaalde bedragen (bij vooruitbetalen) hebben wij tevens uw IBAN-nummer nodig. Klanten uit België dienen tevens het IBAN en BIC/Swift nummer van hun eigen bank te vermelden. 

Let op: het IBAN-nummer dat u opgeeft voor de terugbetaling dient gelijk te zijn aan het rekeningnummer waarvan u de betaling aan ProBrace heeft gedaan. Dit i.v.m. eventuele fraude met terugbetalingen. 

Eventueel reeds betaalde bedragen worden zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen na het moment van herroeping aan u terugbetaald. Uitbetaling geschiedt alleen na ontvangst of bewijs van verzending van het te retourneren product.
2 Betaalmethoden
2.1 iDeal

Met iDeal kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van iDeal, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden. Kijk voor meer informatie op de website van iDeal.

2.2 AfterPay - Digitaal factuur (Nederland)
Afterpay voert voor ProBrace het volledige achteraf betaalproces uit.

Dit betekent dat u een digitale factuur van AfterPay per e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. Gelieve dus niet het orderbedrag over te maken naar ProBrace!

U kunt bij 
ProBrace betalen met een digitale factuur tot een bedrag van  €150,- als u voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Bent u al bekend bij AfterPay kunt u betalen tot een bedrag van €250,-. Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met een digitale factuur voert AfterPay een gegevenscontrole uit.

Afterpay hanteert een strikt privacy beleid zoals deze omschreven is in haar 
privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode.

U kunt bij vragen over betalen via AfterPay altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het 
consumentendeel van de AfterPay website.

2.3 PayPal / CreditCard
U betaalt electronisch via PayPal. U betaalt met uw eigen e-mailadres en wachtwoord. U hoeft geen saldo aan te houden. Bij Creditcard betalingen hoeft u geen acount te hebben bij PayPal. Kijk voor meer informatie op de website van PayPal.

2.4 Mr. Bancontact
Als Belgische tegenhanger van het iDeal betalingssysteem zullen met name onze Belgische klanten gebruik kunnen maken van het vertrouwd, veilig en gemakkelijk afrekenen van hun online aankoop in vertrouwde Belgische online betaalomgeving. Kijk voor meer informatie op de website van Mr. Bancontact.

 

2.5 Vooruit betalen
U kunt het totaalbedrag (product + verzendkosten) overmaken naar IBAN: NL76 INGB 0006 4428 47, t.n.v.:
ProBrace

Klanten buiten Nederland (binnen de EU) hebben de volgende gegevens nodig voor de betaling aan ProBrace:

IBAN: NL76 INGB 0006 4428 47
BIC/SWIFT: INGBNL2A
 
Let op: vergeet niet uw ordernummer te vermelden bij de betaling!

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »