Leveringsmaatregen ProBrace vanwege Corona / Covid-19 - ProBrace
Door de Coronacrisis is het momenteel erg druk bij alle vervoerders. Het kan daarom voorkomen dat uw bestelling langer onder weg is dan u van ons gewend bent. Excuses voor het ongemak.

Leveringsmaatregelen rondom Corona / Covid-19

Het kan u niet ontgaan zijn, de wereld is getroffen door een pandemie genaamd Corona / Covid-19.

Onlangs zijn alle maatregelen in Nederland rondom het coronavirus (COVID-19) aangescherpt. Wij zijn als burgers opgeroepen om samen, met gezond verstand, acties te nemen om te voorkomen dat het
virus zich niet verder kan verspreiden. U mag er vanuit gaan dat wij, net als u onze verantwoordelijk hierin nemen.

Gezien de recentelijke ontwikkelingen sturen wij u daarom deze update:

Wij zullen ons best doen om u zo lang mogelijk van onze bekende service te voorzien. Wel zullen onze medewerkers, onder strikte voorwaarden, voor u door werken. Om uw noodzakelijke bestelling te kunnen versturen terwijl u nergens anders welkom bent. Mits op voorraad zullen wij elke werkdag onze verzendingen overdragen aan de diverse pakketdiensten.

Helaas worden wij momenteel geconfronteerd met sterke fluctuaties in de afleversnelheid van onze pakketdiensten, meer hierover kunt u lezen in onderstaande mail die wij ontvangen hebben van onze logistiek partner 'SendCloud'.

 

Maatregelen Corona

 

Dat betekent dat uw zending mogelijk niet de juiste status heeft wanneer u uw Track&Trace code controleert. Zodra u van ons een mail ontvangt 'uw bestelling is verzonden' is uw verzending ook daadwerkelijk verzonden. Afhankelijk van het depot waar uw bestelling verwerkt wordt en de drukte aldaar zal uw pakket géén 'welkomstscan' krijgen, maar zal het pakket voor het eerst gescant worden zodra het pakket meegaat met de koerier voor de aflevering.

De vertraging kan van dag-tot-dag zeer grote verschillen vertonen. Zo kan een bestelling van maandag er 14 dagen over doen terwijl een bestelling van dinsdag binnen 24 uur wordt afgeleverd. Dit hangt af van het depot en de beschikbare capaciteit van het depot waar uw pakket verwerkt wordt.

Wij begrijpen als geen ander dat dit vreemd en niet vertrouwd voelt, voor ons ook. Echter is dit een overmachtsituatie waar wij én alle leveranciersdiensten absoluut géén controle over hebben. Wij bekijken van dag tot dag welke koeriersdiensten de kortste levertijd hebben, zodoende kan het voorkomen dat uw pakket wordt afgeleverd door PostNL, DHL of DPD. 

Wij adviseren daarom ook om momenteel rekening te houden met een variabele bezorgtijd van 2 tot 8 werkdagen en vragen uw begrip en geduld in deze vreemde tijd.....

 

Met hartelijke groet,

Team ProBrace