Wij doen ons best om u of degene die u verzorgd / ondersteund naar tevredenheid te helpen en te voorzien van een adequate voorziening. Toch kan het zijn dat u niet tevreden bent over de geleverde voorziening en / of de bijbehorende dienstverlening. Als het niet lukt om het probleem gezamenlijk op te lossen kunt u een klacht indienen. U kunt uw klacht:

  • Schriftelijk indienen, t.a.v. De klachtencommissie

ProBrace
t.a.v. De klachtencommissie
Wiekenweg 61
3815 KL Amersfoort

  • Mailen naar klachten@probrace.nl
  • Mondeling indienen door te bellen naar +31 (0)85 4011 911

Werkwijze klachtencommissie

Na ontvangst van uw klacht neemt onze interne klachtencommissie uw klacht in behandeling door u een ontvangstbevestiging te sturen. De klachtencommissie zal proberen om zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen met u tot een oplossing te komen. Mocht dit niet tot een oplossing leiden dan zal ze overgaan tot een hoorzitting. De uitspraak van de commissie zal schriftelijk aan u worden teruggekoppeld.

Wenst u zicht zich niet neer te leggen bij de uitspraak van de klachtencommissie dan kan het geschil voorgelegd worden aan de geschillencommissie webshop van de SGC, te Den Haag (via www.sgc.nl) of aan de geschillencommissie via het Europees ODR Platform, via http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Werkwijze Geschillencommissie SGC

De werkwijze van de geschillencommissie is gelijk aan die van de klachtencommissie. Een belangrijk verschil is echter dat de uitspraak van de geschillencommissie bindend is voor ProBrace. Voor meer details over de werkwijze van de geschillencommissie verwijzen wij u naar www.degeschillencommissie.nl

Nieuwsbrief

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van het laatste nieuws, beste tips en aanbiedingen.

Wat klanten over ons zeggen
  • Schermafbeelding 2024 02 01 135954

Vlotte verwerking en verzending

8 / 10

Vlotte verwerking en verzending. Veel info te vinden online. Miste wel een papieren gebruiksaanwijzing.

Niets toe te voegen.

10 / 10

Niets toe te voegen.

Ik heb nu na twee jaar een nieuwe paar…

10 / 10

Ik heb nu na twee jaar een nieuwe paar knie beschermers gekocht. De ondersteuning van de knieschijf en spieren voelen goed aan.

fijne service

10 / 10

Er was een foute maat gestuurd als wat was besteld, dus kunnen ruilen na een ander product en ze hebben de differentie en de verzendkosten...

Pakket was niet aangekomen maar…

10 / 10

Pakket was niet aangekomen maar Probrace regelde snel een nieuwe verzending. Helaas maakt PostNL er wel een potje van met deze levering.

Laat een review achter